NOTA DE LA AUTORA

Todas las fotografías y textos que figuran en a continuación no son extraidos de otros blocs, son fruto de la creadora de éste bloc. Por lo que agradecería que si desean hacer uso de éste material me informaran de ello. Si desean ponerse en contacto pueden realizarlo en suspirosdeltiempo@gmail.com

Totes les fotografies i textos que figuren a continuació no són extrets d'altres blocs, són fruit de l'autora d'aquest bloc. Pel que agrairia que si volen fer ús d'aquest material em informaran d'això. Si voleu contactar podeu fer a suspirosdeltiempo@gmail.com


miércoles, 10 de febrero de 2010

MI CORAZÓN / EL MEU COR

He aquí mi corazón, a ti, mi alma, te lo ofrezco. Cada pétalo es un instante a tu lado, las lágrimas suspiros de ternura, mi fragancia tu aliento, mis espinas el pasado antes de conocerte, el conjunto mi vida, con sólo pensar en ti!

Heus aquí el meu cor, a tu, la meva ànima, t'ho ofereixo. Cada pètal és un instant al teu costat, les llàgrimes sospirs de tendresa, la meva fragància el teu alè, les meves espines el passat abans de conèixer-te, el conjunt la meva vida, amb només pensar en tu!

No hay comentarios: