NOTA DE LA AUTORA

Todas las fotografías y textos que figuran en a continuación no son extraidos de otros blocs, son fruto de la creadora de éste bloc. Por lo que agradecería que si desean hacer uso de éste material me informaran de ello. Si desean ponerse en contacto pueden realizarlo en suspirosdeltiempo@gmail.com

Totes les fotografies i textos que figuren a continuació no són extrets d'altres blocs, són fruit de l'autora d'aquest bloc. Pel que agrairia que si volen fer ús d'aquest material em informaran d'això. Si voleu contactar podeu fer a suspirosdeltiempo@gmail.com


domingo, 7 de febrero de 2010

CONFIANZA / CONFIANÇA

Cuando el mar encharca mi corazón, cuando mis lágrimas llenan mi copa, cuando la sombra de la soledad me quita la luz del sol, cuando la felicidad cubre mi rostro, cuando la alegría arraiga en mis entrañas, cuando los sueños vuelan sobre mi cabeza, cuando el futuro está presente ... en todos estos momentos estás tú dándome el mejor de los regalos, colgando en mi cuello la mejor de las joyas, la CONFIANZA!

Quan el mar entolla el meu cor, quan les meves llàgrimes omplen la meva copa, quan l'ombra de la solitud em lleva la llum del sol, quan la felicitat cobreix el meu rostre, quan l'alegria arrela en les meves entranyes, quan els somnis volen sobre el meu cap, quan el futur és present... en tots aquests moments estàs tu donant-me el millor dels regals, penjant en el meu coll la millor de les joies, la CONFIANÇA!

No hay comentarios: