NOTA DE LA AUTORA

Todas las fotografías y textos que figuran en a continuación no son extraidos de otros blocs, son fruto de la creadora de éste bloc. Por lo que agradecería que si desean hacer uso de éste material me informaran de ello. Si desean ponerse en contacto pueden realizarlo en suspirosdeltiempo@gmail.com

Totes les fotografies i textos que figuren a continuació no són extrets d'altres blocs, són fruit de l'autora d'aquest bloc. Pel que agrairia que si volen fer ús d'aquest material em informaran d'això. Si voleu contactar podeu fer a suspirosdeltiempo@gmail.com


domingo, 24 de enero de 2010

VUELVO A TI / TORNO A TU


El azar me ha llevado a pasear por otras playas, pero le ha sido imposible borrar tus imagenes de mis retinas.
La vida me ha regalado otros puertos en los que anclar, pero no ha sido capaz de sacar el tuyo de mi corazón.
El destino me ha empujado a otras aguas, pero ninguna ola te ha logrado borrar de mi alma.
Es por eso amado mio que hoy vuelvo a ti, porque en mi alma, en mi corazón... en todo mi ser has dejado unas huellas imposibles de borrar, un rastro que sólo puedo seguir.
 
L'atzar m'ha portat a passejar per altres platges, però li ha estat impossible esborrar les teves imatges de les meves retines.

La vida m'ha regalat altres ports en els que ancorar, però no ha estat capaç de treure el teu del meu cor.
El destí m'ha empès a altres aigües, però cap onada t'ha aconseguit esborrar de la meva ànima.
És per això estimat meu que avui torno a tu, perquè en la meva ànima, en el meu cor ... en tot el meu ésser has deixat unes petjades impossibles d'esborrar, un rastre que només puc seguir.

No hay comentarios: