NOTA DE LA AUTORA

Todas las fotografías y textos que figuran en a continuación no son extraidos de otros blocs, son fruto de la creadora de éste bloc. Por lo que agradecería que si desean hacer uso de éste material me informaran de ello. Si desean ponerse en contacto pueden realizarlo en suspirosdeltiempo@gmail.com

Totes les fotografies i textos que figuren a continuació no són extrets d'altres blocs, són fruit de l'autora d'aquest bloc. Pel que agrairia que si volen fer ús d'aquest material em informaran d'això. Si voleu contactar podeu fer a suspirosdeltiempo@gmail.com


sábado, 30 de enero de 2010

VOLAR AL PARAÍSO / VOLAR AL PARADÍS

Son las alas de tu imaginación las que me hacen volar al paraíso, la fragilidad de tu corazón la que me enseña a levantarme cada día y contemplar el sol como el astro rey que es, tu belleza la que me muestra como el mundo que me rodea puede convertirse en un arco iris, esperando que el pincel de mis ojos pinten sonrisas en el aire, tu extrema sensibilidad la que hace que mi espíritu sea libre y tu suavidad la que hace del mundo un lugar en el que desear vivir.

Són les ales de la teva imaginació les quals em fan volar al paradís, la fragilitat del teu cor la qual m'ensenya a aixecar-me cada dia i contemplar el sol com l'astre rei que és, la teva bellesa la qual em mostra com el món que m'envolta pot convertir-se en un arc de Sant Martí , esperant que el pinzell dels meus ulls pintin somriures en l'aire, la teva extrema sensibilitat la qual fa que el meu esperit sigui lliure i la teva suavitat la qual fa del món un lloc en el qual desitjar viure.

No hay comentarios: