NOTA DE LA AUTORA

Todas las fotografías y textos que figuran en a continuación no son extraidos de otros blocs, son fruto de la creadora de éste bloc. Por lo que agradecería que si desean hacer uso de éste material me informaran de ello. Si desean ponerse en contacto pueden realizarlo en suspirosdeltiempo@gmail.com

Totes les fotografies i textos que figuren a continuació no són extrets d'altres blocs, són fruit de l'autora d'aquest bloc. Pel que agrairia que si volen fer ús d'aquest material em informaran d'això. Si voleu contactar podeu fer a suspirosdeltiempo@gmail.com


sábado, 30 de enero de 2010

PIETÀ

Dicen que estoy loca por amarte más allá de la vida, por sentir tu dolor en lo más profundo de mi corazón y no ser capaz de aguantar el sufrimiento que la vida me da cuando la muerte no m'atrapa.
Dicen que soy un loco por amarte más allá de la muerte, por dejar en tus ojos los restos de las lágrimas que la vida ha dejado sobre tus párpados convirtiéndolos en efímeros diamantes, por ser incapaz de darte sólo la sombra de toda la luz que tú me diste.
 
 
Diuen que estic boja per estimar-te més enllà de la vida, per sentir el teu dolor en el més profund del meu cor i no ser capaç d'aguantar el sofriment que la vida em dóna quan la mort no m'atrapa.
Diuen que sóc un boig per estimar-te més enllà de la mort, per deixar en els teus ulls les restes de les llàgrimes que la vida ha deixat sobre les teves parpelles convertint-los en efímers diamants, per ser incapaç de donar-te només l'ombra de tota la llum que tu em vas donar.

No hay comentarios: