NOTA DE LA AUTORA

Todas las fotografías y textos que figuran en a continuación no son extraidos de otros blocs, son fruto de la creadora de éste bloc. Por lo que agradecería que si desean hacer uso de éste material me informaran de ello. Si desean ponerse en contacto pueden realizarlo en suspirosdeltiempo@gmail.com

Totes les fotografies i textos que figuren a continuació no són extrets d'altres blocs, són fruit de l'autora d'aquest bloc. Pel que agrairia que si volen fer ús d'aquest material em informaran d'això. Si voleu contactar podeu fer a suspirosdeltiempo@gmail.com


sábado, 1 de octubre de 2011

PERDONAME / PERDONA’M


Perdóname por haberte amado tanto que te he permitido marchar. Concédele  a mis días el color de tus recuerdos, en los que la paz y la armonía se funden en un abrazo, y a mis noches el dolor de perder el último suspiro capaz de exhalar mi corazón.
Perdóname todo aquello que callé por miedo a que mis palabras rompieran el sereno latir de mi incondicional amor. Concédele a mis lágrimas la miel de la soledad, para derramar en mi rostro la inevitable perdida  de vivir aquello sin lo cual es imposible vivir.
Perdona'm per haver-te estimat tant que t'he permès marxar. Concedeix-li als meus dies el color dels teus records, en els quals la pau i l'harmonia es fonen en una abraçada, i a les meves nits el dolor de perdre l'últim sospir capaç d'exhalar el meu cor.
Perdona'm tot allò que vaig callar per por de que les meves paraules trenquessin el serè bategar del meu incondicional amor. Concedeix-li a les meves llàgrimes la mel de la solitud, per vessar en el meu rostre la inevitable perduda de viure allò sense la qual cosa és impossible viure.

No hay comentarios: