NOTA DE LA AUTORA

Todas las fotografías y textos que figuran en a continuación no son extraidos de otros blocs, son fruto de la creadora de éste bloc. Por lo que agradecería que si desean hacer uso de éste material me informaran de ello. Si desean ponerse en contacto pueden realizarlo en suspirosdeltiempo@gmail.com

Totes les fotografies i textos que figuren a continuació no són extrets d'altres blocs, són fruit de l'autora d'aquest bloc. Pel que agrairia que si volen fer ús d'aquest material em informaran d'això. Si voleu contactar podeu fer a suspirosdeltiempo@gmail.com


domingo, 25 de septiembre de 2011

CREO EN TI / CREC EN TU


Cuando la soledad arde en mi corazón, es tu amistad el mar que llena mi vida de compañía.
En esos momentos en los que el dolor paraliza mi respiración, ere tú el aire que me alimenta.
En la oscuridad en la que me envuelve la agonía, es la luz de tu mirada la que me muestra un nuevo horizonte.
Cuando la felicidad acaricia  mis labios, es tu sonrisa la que refleja toda su fuerza.
En esos instantes en los que la alegría penetra por todos los poros de mi piel, es tu luz la que la broncea para mostrarme su máximo esplendor.
En el vértigo del tiempo me mece contra el viento, sólo tu presencia me devuelve la estabilidad del pasado.

Quan la solitud crema en el meu cor, és la teva amistat el mar que omple la meva vida de companyia.
En aquests moments en els quals el dolor paralitza la meva respiració, ets tu l'aire que m'alimenta.
En la foscor en la qual m'embolica l'agonia, és la llum de la teva mirada la que em mostra un nou horitzó.
Quan la felicitat acaricia els meus llavis, és el teu somriure la que reflecteix tota la seva força.
En aquests instants en els quals l'alegria penetra per tots els porus de la meva pell, és la teva llum la que la bronzeja per mostrar-me la seva màxima esplendor.
En el vertigen del temps em bressola contra el vent, només la teva presència em retorna l'estabilitat del passat.

No hay comentarios: