NOTA DE LA AUTORA

Todas las fotografías y textos que figuran en a continuación no son extraidos de otros blocs, son fruto de la creadora de éste bloc. Por lo que agradecería que si desean hacer uso de éste material me informaran de ello. Si desean ponerse en contacto pueden realizarlo en suspirosdeltiempo@gmail.com

Totes les fotografies i textos que figuren a continuació no són extrets d'altres blocs, són fruit de l'autora d'aquest bloc. Pel que agrairia que si volen fer ús d'aquest material em informaran d'això. Si voleu contactar podeu fer a suspirosdeltiempo@gmail.com


miércoles, 3 de agosto de 2011

FRÍO / FRED


De fría madera mi corazón se ha tornado, y en él la savia se ha secado siendo incapaz de amar, impidiéndote ni siquiera que te puedas acercar.
De frio metal mi ser cubre, siendo imposible que la humanidad que el albergaba que pudiera tan sólo aflorar, alejando de mi todo aquello que signifique  entregar.
De naturaleza muerta he rodeado mi vida, por no escuchar el latido del amor de verdad, por negarme a aceptar lo que tus labios me quisieron cantar.

De freda fusta el meu cor s'ha tornat, i en ell la saba s'ha assecat sent incapaç d'estimar, impedint-te ni tan sols que et puguis apropar.
De fred metall el meu ser cobreix, sent impossible que la humanitat que l'albergava que pogués tan sols aflorar, allunyant del meu tot allò que signifiqui lliurar.
De naturalesa morta he envoltat la meva vida, per no escoltar el batec de l'amor de debò, per negar-me a acceptar el que els teus llavis em van voler cantar.
 

No hay comentarios: