NOTA DE LA AUTORA

Todas las fotografías y textos que figuran en a continuación no son extraidos de otros blocs, son fruto de la creadora de éste bloc. Por lo que agradecería que si desean hacer uso de éste material me informaran de ello. Si desean ponerse en contacto pueden realizarlo en suspirosdeltiempo@gmail.com

Totes les fotografies i textos que figuren a continuació no són extrets d'altres blocs, són fruit de l'autora d'aquest bloc. Pel que agrairia que si volen fer ús d'aquest material em informaran d'això. Si voleu contactar podeu fer a suspirosdeltiempo@gmail.com


martes, 2 de agosto de 2011

AGUA O ACEITE? / AIGUA O OLI?



Hay gente en el mundo que es como el agua, pasan por tu vida refrescándote, dándote  vitalidad y fuerza en un momento dado, pero que el tiempo las va escurriendo entre  tus dedos, hasta que desaparece, dejando bocetos en tus recuerdos de alguien que estuvo pero se fue, un rostro que los años van desdibujando hasta perderse.
Hay personas en el universo que son como el aceite, no sabes como, no llegas a darte cuenta del modo en que han entrado en tu vida, pero la han ido impregnando, han logrado formar una parte indispensable de tus días, llenando los minutos de su esencia. Personas que, aun cuando el tiempo quiere borrarlas, te es imposible encontrar un recuerdo en el que su rostro no esté gravado a fuego, dejándote incapaz de concebir tu vida sin esa persona.
¿Y tú que eres?  Si eres de ese aceite, que ha sabido impregnar a las personas con las que has convivido a lo largo de los años, encontrándote rodeada de seres de las diferentes etapas de tu vida, sintiéndote querida (aún cuando tú no eres capaz de amarte), si tú eres aceite, eres esa persona única, en la que vale la pena confiar, con la que se puede contar en todo momento, que siempre tiene la puerta de su corazón abierta para regalarte todo el amor y la generosidad del mundo.
Yo se que eres aceite, ¿Lo sabes tú?

Hi ha gent al món que és com l'aigua, passen per la teva vida refrescant-te, donant-te vitalitat i força en un moment donat, però que el temps les va escorrent entre els teus dits, fins que desapareix, deixant esbossos en els teus records d'algú que va estar però es va anar, un rostre que els anys van desdibuixant fins a perdre's.
Hi ha persones en l'univers que són com l'oli, no saps com, no arribes a adonar-te de la manera en què han entrat en la teva vida, però l'han anat impregnant, han aconseguit formar una part indispensable dels teus dies, omplint els minuts de la seva essència. Persones que, tot i que el temps vol esborrar-les, t'és impossible trobar un record en el qual el seu rostre no estigui gravat a foc, deixant-te incapaç de concebre la teva vida sense aquesta persona.
I tu que ets? Si ets d'aquest oli, que ha sabut impregnar a les persones amb les quals has conviscut al llarg dels anys, trobant-te envoltada d'éssers de les diferents etapes de la teva vida, sentint-te estimada (encara quan tu no ets capaç d'estimar-te), si tu ets oli, ets aquesta persona única, en la qual val la pena confiar, amb la qual es pot explicar en tot moment, que sempre té la porta del seu cor oberta per regalar-te tot l'amor i la generositat del món.
Jo es que ets oli, Ho saps tu?


No hay comentarios: