NOTA DE LA AUTORA

Todas las fotografías y textos que figuran en a continuación no son extraidos de otros blocs, son fruto de la creadora de éste bloc. Por lo que agradecería que si desean hacer uso de éste material me informaran de ello. Si desean ponerse en contacto pueden realizarlo en suspirosdeltiempo@gmail.com

Totes les fotografies i textos que figuren a continuació no són extrets d'altres blocs, són fruit de l'autora d'aquest bloc. Pel que agrairia que si volen fer ús d'aquest material em informaran d'això. Si voleu contactar podeu fer a suspirosdeltiempo@gmail.com


sábado, 15 de enero de 2011

VIDA


Un regalo maravilloso no valorado justamente, un paisaje sin igual que sólo con el corazón se puede contemplar, el sol que da fuerza al día, la luna que da sentido a la noche, el agua que llena el océano, el horizonte que otorga la eternidad.
Ámala como a una amante juguetona, respétala como a una devota madre, lucha por ella como un atleta ante la meta, acaríciala como lo harías con el suave terciopelo, abrázala recordando que es efímera, llévala al día como el préstamo que es, di te amo tanto como el corazón te dicte antes de que ella vuele y saboréala como el dulce postre que es.



Un regal meravellós no valorat justament, un paisatge sense igual que només amb el cor es pot contemplar, el sol que dóna força al dia, la lluna que dóna sentit a la nit, l'aigua que omple l'oceà, l'horitzó que atorga l'eternitat.
Estima-la com a una amant juganera, respecta-la com a una devota mare, lluita per ella com un atleta davant la meta, acaricia-la com ho faries amb el suau vellut, abraça-la recordant que és efímera, porta-la al dia com el préstec que és, vaig donar t'estimo tant com el cor et dicti abans que ella voli i assaboreix-la com el dolç prostres que és.



No hay comentarios: