NOTA DE LA AUTORA

Todas las fotografías y textos que figuran en a continuación no son extraidos de otros blocs, son fruto de la creadora de éste bloc. Por lo que agradecería que si desean hacer uso de éste material me informaran de ello. Si desean ponerse en contacto pueden realizarlo en suspirosdeltiempo@gmail.com

Totes les fotografies i textos que figuren a continuació no són extrets d'altres blocs, són fruit de l'autora d'aquest bloc. Pel que agrairia que si volen fer ús d'aquest material em informaran d'això. Si voleu contactar podeu fer a suspirosdeltiempo@gmail.com


domingo, 9 de enero de 2011

FUERZA / FORÇA


Con la fuerza de una ola entraste en mi vida para inundar mi corazón, con la inmensidad de un océano me enseñaste a amar, con el sabor de un mar en calma me mostraste la eternidad.
Es en tu constancia en la que se aloja mi amor, en tu paciencia en la que vive mi esplendor, en tu mirada en la que fluye el dulzor de la melancolía.
Sólo en tu presencia la paz cobra sentido ya que ella alberga nuestras almas se abrazan, sólo en tu compañía la tierra deja de girar ya que eres tú el sol por el que existe mi gravedad, sólo en tu esencia el día amanece ya que sin ti la luz no brillaría y hasta la luna moriría.

Amb la força d'una ona vas entrar en la meva vida per inundar el meu cor, amb la immensitat d'un oceà em vas ensenyar a estimar, amb el sabor d'un mar en calma em vas mostrar l'eternitat.
És en la teva constància en la qual s'allotja el meu amor, en la teva paciència en la qual viu la meva esplendor, en la teva mirada en la qual flueix el dolçor de la malenconia.
Només en la teva presència la pau cobra sentit ja que ella alberga les nostres ànimes s'abracen, només en la teva companyia la terra deixa de girar ja que ets tu el sol pel qual existeix la meva gravetat, només en la teva essència el dia clareja ja que sense tu la llum no brillaria i fins a la lluna moriria.



No hay comentarios: