NOTA DE LA AUTORA

Todas las fotografías y textos que figuran en a continuación no son extraidos de otros blocs, son fruto de la creadora de éste bloc. Por lo que agradecería que si desean hacer uso de éste material me informaran de ello. Si desean ponerse en contacto pueden realizarlo en suspirosdeltiempo@gmail.com

Totes les fotografies i textos que figuren a continuació no són extrets d'altres blocs, són fruit de l'autora d'aquest bloc. Pel que agrairia que si volen fer ús d'aquest material em informaran d'això. Si voleu contactar podeu fer a suspirosdeltiempo@gmail.com


jueves, 13 de enero de 2011

DOLOR


En el lago de tus lágrimas te escondes tras la sombra de tu dolor, en los remolinos de tu agonía vives, salpicando de desesperanza tu mundo de fantasía. En tu pelo la tristeza crea bucles de soledad, mientras en tu corazón el amor se encierra para no sufrir. Tus labios gritan al cielo el socorro que el silencio ahoga en el reflejo que tu pena ensombrece el agua.

Deja que el alma vuele, permite que el amor planee sobre ti, que sus plumas acaricien tus ojos para mostrarte todas las posibilidades que el futuro te brinda, concede a Cupido la posibilidad de curvar su arco para que sus flechas te alcancen, déjate amar para volver a creer en la verdadera generosidad.



En el llac de les teves llàgrimes t'amagues després de l'ombra del teu dolor, en els remolins de la teva agonia vius, esquitxant de desesperança el teu món de fantasia. En el teu pèl la tristesa crea bucles de solitud, mentre en el teu cor l'amor es tanca per no sofrir. Els teus llavis criden al cel el socors que el silenci ofega en el reflex que la teva pena aombra l'aigua.

Deixa que l'ànima voli, permet que l'amor planegi sobre tu, que les seves plomes acariciïn els teus ulls per mostrar-te totes les possibilitats que el futur et brinda, concedeix a Cupido la possibilitat de corbar el seu arc perquè les seves fletxes t'arribin, deixa't estimar per tornar a creure en la veritable generositat.







No hay comentarios: