NOTA DE LA AUTORA

Todas las fotografías y textos que figuran en a continuación no son extraidos de otros blocs, son fruto de la creadora de éste bloc. Por lo que agradecería que si desean hacer uso de éste material me informaran de ello. Si desean ponerse en contacto pueden realizarlo en suspirosdeltiempo@gmail.com

Totes les fotografies i textos que figuren a continuació no són extrets d'altres blocs, són fruit de l'autora d'aquest bloc. Pel que agrairia que si volen fer ús d'aquest material em informaran d'això. Si voleu contactar podeu fer a suspirosdeltiempo@gmail.com


miércoles, 13 de octubre de 2010

POR LA MISTAD / PER L'AMISTAT


Por que la amistad es el mejor regalo que se puede dar te dedico esta foto.
Por que cuando las olas golpean mi vida estás aquí, sin preguntar, estás aquí para parar los golpes o ser mi pañuelo.
Por que cuando la arena que hay bajo mis pies me abrasa y no puedo andar estás aquí para ser la muleta que me mantiene de pie.
Por que cuando mi sonrisa ilumina las aguas de mis lágrimas sabes secar mis ojos y escuchar mis historias.
Por que aun que a veces la vida nos haga andar con diferentes pasos siempre vuelves hacia atrás para cuidar la amistad!

Per que l'amistat és el millor regal que es pot donar et dedico aquesta foto.
Per que quan les ones copegen la meva vida estàs aquí, sense preguntar, estàs aquí per a parar els cops o ser el meu mocador.
Per que quan la sorra que hi ha sota els meus peus m'abrasa i no puc caminar estàs aquí per a ser la crossa que em manté de peu.
Per que quan el meu somriure il·lumina les aigües de les meves llàgrimes saps assecar els meus ulls i escoltar les meves històries.
Per que àdhuc que de vegades la vida ens faci caminar amb diferents passos sempre tornes cap a endarrere per a cuidar l'amistat!

No hay comentarios: