NOTA DE LA AUTORA

Todas las fotografías y textos que figuran en a continuación no son extraidos de otros blocs, son fruto de la creadora de éste bloc. Por lo que agradecería que si desean hacer uso de éste material me informaran de ello. Si desean ponerse en contacto pueden realizarlo en suspirosdeltiempo@gmail.com

Totes les fotografies i textos que figuren a continuació no són extrets d'altres blocs, són fruit de l'autora d'aquest bloc. Pel que agrairia que si volen fer ús d'aquest material em informaran d'això. Si voleu contactar podeu fer a suspirosdeltiempo@gmail.com


lunes, 11 de octubre de 2010

HAS PASADO / HAS PASAT


Has pasado por mi vida, suave como la brisa, cálido como el sol en primavera, tan dulce que las hormigas de mi estómago todavía se alteran al pensar en tú.
Yo era roca grande, pero con tu paso me hice arena pequeña, era dura y me hiciste tierna, habladora y me enseñaste la belleza del silencio.
Has pasado por mi corazón y en él has dejado la pisada del amor, tan marcada que hoy me es imposible no verlo allí por donde voy!

Has passat per la meva vida, suau com la brisa, càlid com el sol en primavera, tan dolç que les formigues del meu estómac encara s'alteren al pensar en tu.
Jo era roca gran, però amb el teu pas em vaig fer sorra petita, era dura i em vas fer tendra, parladora i em vas ensenyar la bellesa del silenci.
Has passat pel meu cor i en ell has deixat la trepitjada de l'amor, tan marcada que avui m'és impossible no veure-ho allí per on vaig!


No hay comentarios: