NOTA DE LA AUTORA

Todas las fotografías y textos que figuran en a continuación no son extraidos de otros blocs, son fruto de la creadora de éste bloc. Por lo que agradecería que si desean hacer uso de éste material me informaran de ello. Si desean ponerse en contacto pueden realizarlo en suspirosdeltiempo@gmail.com

Totes les fotografies i textos que figuren a continuació no són extrets d'altres blocs, són fruit de l'autora d'aquest bloc. Pel que agrairia que si volen fer ús d'aquest material em informaran d'això. Si voleu contactar podeu fer a suspirosdeltiempo@gmail.com


martes, 12 de octubre de 2010

DULCE SALUD/ DOLÇA SALUT



Te busqué entre el dolor de las sombras y no te encontré, entre la agonía de la soledad pero no te supe ver, sobre un mar de lágrimas aunque ningún marinero me supo indicar, entre joyas y tesoros tu brillo busqué, pero la sombra de tu ausencia es el que encontré!
Finalmente, ya exhausta por el cansancio, cuando ya no te buscaba y creía que eres sólo una leyenda urbana, entre la verde esperanza te vi, oh dulce salud de tu néctar bebo hoy, tan sabroso gusto no quiero olvidar!

Et vaig buscar entre el dolor de les ombres i no et vaig trobar, entre l'agonia de la solitud però no et vaig saber veure, sobre un mar de llàgrimes encara que cap mariner em va saber indicar, entre joies i tresors la teva lluentor vaig buscar, però l'ombra de la teva absència és el que vaig trobar!

Finalment, ja exhausta pel cansament, quan ja no et buscava i creia que ets només una llegenda urbana, entre la verda esperança et vaig veure, oh dolça salut del teu nèctar bec avui, tan saborós gust no vull oblidar!


1 comentario:

merike dijo...

Què tan bé t'escrius, quin estil original. Petonets!