NOTA DE LA AUTORA

Todas las fotografías y textos que figuran en a continuación no son extraidos de otros blocs, son fruto de la creadora de éste bloc. Por lo que agradecería que si desean hacer uso de éste material me informaran de ello. Si desean ponerse en contacto pueden realizarlo en suspirosdeltiempo@gmail.com

Totes les fotografies i textos que figuren a continuació no són extrets d'altres blocs, són fruit de l'autora d'aquest bloc. Pel que agrairia que si volen fer ús d'aquest material em informaran d'això. Si voleu contactar podeu fer a suspirosdeltiempo@gmail.com


sábado, 9 de octubre de 2010

DESPUÉS DE LA LLUVIA / DESPRÉS DE LA PLUJA


Lloró sobre mi cuerpo saciando mi sed de meses de ausencia, sus lágrimas rodaron por mi piel arrastrando a su paso la nostálgica protección que la soledad me había dado, limpiando de mi rostro las arrugas que el tiempo había convertido en surcos.
Pero cuando sus lágrimas se secaron y su ausencia volvió a ser un hecho, su vacío se fue llenando de dolor y agonía como si el diablo después de su paso me invadiera con extrañas criaturas!


Va plorar sobre el meu cos sadollant la meva set de mesos d'absència, les seves llàgrimes van rodar per la meva pell arrossegant al seu pas la nostàlgica protecció que la solitud m'havia donat, netejant del meu rostre les arrugues que el temps havia convertit en solcs.
Però quan les seves llàgrimes es van assecar i la seva absència va tornar a ser un fet, el seu buit es va anar omplint de dolor i agonia com si el diable després del seu pas m'envaís amb estranyes criatures!


No hay comentarios: