NOTA DE LA AUTORA

Todas las fotografías y textos que figuran en a continuación no son extraidos de otros blocs, son fruto de la creadora de éste bloc. Por lo que agradecería que si desean hacer uso de éste material me informaran de ello. Si desean ponerse en contacto pueden realizarlo en suspirosdeltiempo@gmail.com

Totes les fotografies i textos que figuren a continuació no són extrets d'altres blocs, són fruit de l'autora d'aquest bloc. Pel que agrairia que si volen fer ús d'aquest material em informaran d'això. Si voleu contactar podeu fer a suspirosdeltiempo@gmail.com


jueves, 7 de octubre de 2010

MADRE / MARE


Un día como hoy, entre gritos y esfuerzos, me regalaste la vida, un universo en el que me enseñaste a reir, a gritar, a callar y a luchar, me mostraste el oro de una sonrisa, la importancia de unos valores, la eternidad de un instante y lo efímero de la eternidad, que amar puede ser tan doloroso como la perdida y tan bello como Apolo.
Hoy ya no estás junto a mí, pero tu lugar jamás quedará vacío porque en él se acunan miles de recuerdos que será imposible borrarlos.
Por eso hoy es tu día, por que me has dado el resto de los días!


Un dia com avui, entre crits i esforços, em vas regalar la vida, un univers en què em vas ensenyar a riure, a cridar, a callar ia lluitar, em vas mostrar l'or d'un somriure, la importància d'uns valors, l'eternitat de un instant i l'efímer de l'eternitat, que estimar pot ser tan dolorós com la pèrdua i tan bell com Apolo.
Avui ja no estàs al meu costat, però el teu lloc mai quedarà buit perquè en ell es bressolen milers de records que serà impossible esborrar-los.
Per això avui és el teu dia, perquè m'has donat la resta dels dies!

No hay comentarios: