NOTA DE LA AUTORA

Todas las fotografías y textos que figuran en a continuación no son extraidos de otros blocs, son fruto de la creadora de éste bloc. Por lo que agradecería que si desean hacer uso de éste material me informaran de ello. Si desean ponerse en contacto pueden realizarlo en suspirosdeltiempo@gmail.com

Totes les fotografies i textos que figuren a continuació no són extrets d'altres blocs, són fruit de l'autora d'aquest bloc. Pel que agrairia que si volen fer ús d'aquest material em informaran d'això. Si voleu contactar podeu fer a suspirosdeltiempo@gmail.com


viernes, 8 de octubre de 2010

DESDE LAS SOMBRAS / DES DE LES OMBRES



Desde las sombras me llamas, a escondidas me observas, anónimo me cubres con mil detalles.  
Desde la luz te escucho, con un vistazo te contemplo, bajo mi nombre te lleno de mil adjetivos.
Eres la arquitectura que cada día me rodea, la belleza que alguien creó y hoy salpica mis calles, el agua que refresca mis ojos en la sucia ciudad.

Des de les ombres em cridis, d'amagat m'observes, anònim em cobreixes amb mil detalls.
Des de la llum t'escolto, amb un cop d'ull et contemplo, sota el meu nom t'omplo de mil adjectius.
Ets l'arquitectura que cada dia m'envolta, la bellesa que algú va crear i avui esquitxa els meus carrers, l'aigua que refresca els meus ulls a la bruta ciutat.

No hay comentarios: