NOTA DE LA AUTORA

Todas las fotografías y textos que figuran en a continuación no son extraidos de otros blocs, son fruto de la creadora de éste bloc. Por lo que agradecería que si desean hacer uso de éste material me informaran de ello. Si desean ponerse en contacto pueden realizarlo en suspirosdeltiempo@gmail.com

Totes les fotografies i textos que figuren a continuació no són extrets d'altres blocs, són fruit de l'autora d'aquest bloc. Pel que agrairia que si volen fer ús d'aquest material em informaran d'això. Si voleu contactar podeu fer a suspirosdeltiempo@gmail.com


domingo, 8 de agosto de 2010

INFANCIA / INFÀNCIA



Llegaste conmigo a la vida, llena de ilusión y novedades, entre juegos y alegrías me enseñaste que es vivir y en las sonrisas me mostraste la luz y la fuerza de la eternidad.
Y hoy alguien me ha dicho que te vas, que la ilusión será un recuerdo que la mano del tiempo borrará, y las novedades nubes que en el cielo el sol me taparán, que contigo los juegos y las alegrías el vuelo levantarán, que si vas la fuerza en coraje se tornará.
Lo que no sabes es que nunca de mí te irás por que en mi corazón tu hogar siempre encontrarás!

Vas arribar amb mi a la vida, plena d'il·lusió i novetats, entre jocs i alegries em vas ensenyar que és viure i en els somriures em vas mostrar la llum i la força de l'eternitat.
I avui algú m'ha dit que te'n vas, que la il·lusió serà un record que la mà del temps esborrarà, i les novetats núvols que en el cel el sol em taparan, que amb tu els jocs i les alegries el vol alçaran, que si te'n vas la força en coratge es tornarà.
El que no saps és que mai de mi et marxaràs per que en el meu cor la teva llar sempre trobaràs!

No hay comentarios: