NOTA DE LA AUTORA

Todas las fotografías y textos que figuran en a continuación no son extraidos de otros blocs, son fruto de la creadora de éste bloc. Por lo que agradecería que si desean hacer uso de éste material me informaran de ello. Si desean ponerse en contacto pueden realizarlo en suspirosdeltiempo@gmail.com

Totes les fotografies i textos que figuren a continuació no són extrets d'altres blocs, són fruit de l'autora d'aquest bloc. Pel que agrairia que si volen fer ús d'aquest material em informaran d'això. Si voleu contactar podeu fer a suspirosdeltiempo@gmail.com


sábado, 14 de agosto de 2010

DE TI / DE TU


Corrí como nunca, el suelo apenas podía percibir mi paso, hasta que el viento me preguntó "de que estás huyendo que no lleves contigo? ", Entonces el miedo me hizo acogerme en la cueva más negra que encontré y la oscuridad me preguntó "de que te escondes que no tengas ya en tu sombra?" y volé, volé hasta la montaña más alta que existía, pero el eco me preguntó "de que quieres alejarte de que no esté en tu interior? " y llorando le pedí "dime eco que es eso lo que el viento dice que huyo, la sonbra que me escondo y tú que me alejo? " y el eco después de un silencio me susurró "DE TI, no existe pasado que en tu corazón no haya dejado huella, no hay herida que no deje cicatriz, ni momento que no pienses en esa persona, para que olvides debes aprender a perdonar y eso nunca lo harás huyendo, ni escondiendote, ni volando ... "

Vaig córrer com mai, el sòl a penes podia percebre meu pas, fins que el vent em va preguntar "que estàs fugint que no portis amb tu?", Llavors la por em va fer acollir a la cova més negra que vaig trobar i la foscor em va preguntar "de que t'amagues que no tinguis ja al teu ombra? " i vaig volar, vaig volar fins a la muntanya més alta que existia, però el ressò em va preguntar "que vols allunyar-te de que no estigui en el teu interior?" i plorant li vaig demanar "digues ressò que és això el que el vent diu que fuig, la sonbra que em amago i tu que m'allunyo? "i el ressò després d'un silenci em va xiuxiuejar" DE TI, no hi ha passat que en el teu cor no hagi deixat empremta, no hi ha ferida que no deixi cicatriu, ni moment que no pensis en aquesta persona, perquè oblidis has d'aprendre a perdonar i això mai ho faràs fugint, ni escondiendote, ni volant ... "

No hay comentarios: