NOTA DE LA AUTORA

Todas las fotografías y textos que figuran en a continuación no son extraidos de otros blocs, son fruto de la creadora de éste bloc. Por lo que agradecería que si desean hacer uso de éste material me informaran de ello. Si desean ponerse en contacto pueden realizarlo en suspirosdeltiempo@gmail.com

Totes les fotografies i textos que figuren a continuació no són extrets d'altres blocs, són fruit de l'autora d'aquest bloc. Pel que agrairia que si volen fer ús d'aquest material em informaran d'això. Si voleu contactar podeu fer a suspirosdeltiempo@gmail.com


miércoles, 11 de agosto de 2010

DESCUBRÍ / VAIG DESCUBRIR


Descubrí que era la belleza el día en que vi tu alma llena de ilusión y esperanza apuntando a través de tu mirada, emanando serenidad y confianza a todo aquel que quisiera mirarte.
Descubrí que era amor el día en que tu sonrisa me abrazó para llevarme a un mundo de felicidad en el que la alegría crece en los árboles dándole el sol un brillo especial.
Descubrí que era amigo el día en que tú me hablaste, cubriendome con tus palabras para acogerme del frío de la soledad, secando con la brisa de tu voz las lágrimas del dolor que caían por mi rostro y con el pincel de tu conversación dibujaste una sonrisa en mis labios.

Vaig descobrir que era la bellesa el dia en què vaig veure la teva ànima plena d'il·lusió i esperança apuntant-se a través de la teva mirada, emanant serenitat i confiança a tot aquell que volgués mirar-te.
Vaig descobrir que era amor el dia en què el teu somriure em va abraçar per a dur-me a un món de felicitat en el qual l'alegria creix en els arbres donant-li el sol una lluentor especial.
Vaig descobrir que era amistat el dia en què tu em vas parlar, cobrint-me amb les teves paraules per a acollir-me del fred de la solitud, assecant amb la brisa de la teva veu les llàgrimes del dolor que queien pel meu rostre i amb el pinzell de la teva conversa vas dibuixar un somriure en els meus llavis.

No hay comentarios: