NOTA DE LA AUTORA

Todas las fotografías y textos que figuran en a continuación no son extraidos de otros blocs, son fruto de la creadora de éste bloc. Por lo que agradecería que si desean hacer uso de éste material me informaran de ello. Si desean ponerse en contacto pueden realizarlo en suspirosdeltiempo@gmail.com

Totes les fotografies i textos que figuren a continuació no són extrets d'altres blocs, són fruit de l'autora d'aquest bloc. Pel que agrairia que si volen fer ús d'aquest material em informaran d'això. Si voleu contactar podeu fer a suspirosdeltiempo@gmail.com


domingo, 11 de abril de 2010

A TU LADO / AL TEU COSTAT


A tu lado no hay noche sin luna ni día que las nubes tapen, no hay penas ni llantos, no hay momentos malos ni desesperación!
A tu lado la luna brilla con la fuerza del sol y los días están llenos de luz, la alegría es el vestido que nos cubrirá y la felicidad el calzado que nos llevarán por el camino del amor!

Al teu costat no hi ha nit sense lluna ni dia que els núvols tapin, no hi ha penes ni plors, no hi ha moments dolents ni desesperació!
Al teu costat la lluna brilla amb la força del sol i els dies estan plens de llum, l'alegria és el vestit que ens cobrirà i la felicitat el calçat que ens duran pel camí de l'amor!

No hay comentarios: