NOTA DE LA AUTORA

Todas las fotografías y textos que figuran en a continuación no son extraidos de otros blocs, son fruto de la creadora de éste bloc. Por lo que agradecería que si desean hacer uso de éste material me informaran de ello. Si desean ponerse en contacto pueden realizarlo en suspirosdeltiempo@gmail.com

Totes les fotografies i textos que figuren a continuació no són extrets d'altres blocs, són fruit de l'autora d'aquest bloc. Pel que agrairia que si volen fer ús d'aquest material em informaran d'això. Si voleu contactar podeu fer a suspirosdeltiempo@gmail.com


sábado, 10 de abril de 2010

SÓLO DOS PALABRAS / NOMÉS DUES PARAULES


Era tanto el peso que sentía sobre mi espalda que creía que pronto se rompería, tanto el esfuerzo que había hecho para sobrevivir a la soledad que las lágrimas ya no sabían volar, tantos los sueños rotos que creía imposibles de salvar ... pero dos palabras tuyas hicieron ligero el peso de mi pasado, me dieron alas y me enseñaron a volar, crearon sueños que luchan por cada día llegar ... sólo dos palabras que en un susurro gritaste al viento, sólo unas letras que en tus labios se hicieron flores, sólo dos palabras "TE QUIERO!"

Era tant el pes que sentia sobre la meva esquena que creia que aviat es trencaria, tant l'esforç que havia fet per a sobreviure a la solitud que les llàgrimes ja no sabien volar, tants els somnis trencats que creia impossibles de salvar... però dues paraules teves van fer lleuger el pes del meu passat, em van donar ales i em van ensenyar a volar, van crear somnis que lluiten per cada dia arribar... només dues paraules que en un murmuro vas cridar al vent, només unes lletres que en els teus llavis es van fer flors, només dues paraules "T'ESTIMO!"

No hay comentarios: