NOTA DE LA AUTORA

Todas las fotografías y textos que figuran en a continuación no son extraidos de otros blocs, son fruto de la creadora de éste bloc. Por lo que agradecería que si desean hacer uso de éste material me informaran de ello. Si desean ponerse en contacto pueden realizarlo en suspirosdeltiempo@gmail.com

Totes les fotografies i textos que figuren a continuació no són extrets d'altres blocs, són fruit de l'autora d'aquest bloc. Pel que agrairia que si volen fer ús d'aquest material em informaran d'això. Si voleu contactar podeu fer a suspirosdeltiempo@gmail.com


martes, 6 de abril de 2010

TAN IMPORTANTE / TAN IMPORTANT


Eres tan importante en mi vida como el sol lo es para el día, eres la luz de mi estrella y la sombra de mi árbol, el agua que calma mi sed y la fruta fresca que me nutre, eres el azul del cielo y el rojo de mi sangre, eres el aire y la vida, la música que da color al día!

Ets tan important en la meva vida com el sol ho és per al dia, ets la llum de la meva estrella i l'ombra del meu arbre, l'aigua que calma la meva set i la fruita fresca que em nodreix, ets el blau del cel i el vermell de la meva sang, ets l'aire i la vida, la música que dóna color al dia!

1 comentario:

merike dijo...

agrada la música... i la blava de la foto;))) no he vist el cel blau en dies. Salutacions!