NOTA DE LA AUTORA

Todas las fotografías y textos que figuran en a continuación no son extraidos de otros blocs, son fruto de la creadora de éste bloc. Por lo que agradecería que si desean hacer uso de éste material me informaran de ello. Si desean ponerse en contacto pueden realizarlo en suspirosdeltiempo@gmail.com

Totes les fotografies i textos que figuren a continuació no són extrets d'altres blocs, són fruit de l'autora d'aquest bloc. Pel que agrairia que si volen fer ús d'aquest material em informaran d'això. Si voleu contactar podeu fer a suspirosdeltiempo@gmail.com


lunes, 12 de abril de 2010

BARCELONA


Que larga esa despedida en la que dejaba atrás tus costas para no volver, qué dureza la de aquel viaje que de ti me alejaba flotando entre mis lágrimas, que profundas las marcas que en mi corazón dejabas, que triste mi alma quedaba al saber que lejos de ti me encontraba!

Que llarga aquella despedída en la qual deixava endarrere les teves costes per a no tornar, quina duresa la d'aquell viatge que de tu m'allunyava surant entre les meves llàgrimes, que profundes les marques que en el meu cor deixaves, que trist la meva ànima quedava al saber que lluny de tu em trobava!


No hay comentarios: