NOTA DE LA AUTORA

Todas las fotografías y textos que figuran en a continuación no son extraidos de otros blocs, son fruto de la creadora de éste bloc. Por lo que agradecería que si desean hacer uso de éste material me informaran de ello. Si desean ponerse en contacto pueden realizarlo en suspirosdeltiempo@gmail.com

Totes les fotografies i textos que figuren a continuació no són extrets d'altres blocs, són fruit de l'autora d'aquest bloc. Pel que agrairia que si volen fer ús d'aquest material em informaran d'això. Si voleu contactar podeu fer a suspirosdeltiempo@gmail.com


lunes, 5 de septiembre de 2011

ENTRÉGAME / LLIURA'M


Entrégame ese recuerdo que sea incapaz de olvidar, ese instante que se grave en mi memoria para no borrarse jamás, esa fecha que de color al calendario, ese segundo que represente la felicidad de toda una vida, entrégame esa paz.
Regálame la felicidad de la confianza, la serenidad que otorga la sinceridad, la confidencia que ofrece un susurro y el consejo que otorga un silencio, el abrigo de la escucha y la brisa de tus palabras.
Lliura'm aquest record que sigui incapaç d'oblidar, aquest instant que es gravi en la meva memòria per no esborrar-se mai, aquesta data que de color al calendari, aquest segon que representi la felicitat de tota una vida, lliura'm aquesta pau.
Regala'm la felicitat de la confiança, la serenitat que atorga la sinceritat, la confidència que ofereix un murmuri i el consell que atorga un silenci, l'abric de l'escolta i la brisa de les teves paraules.

No hay comentarios: