NOTA DE LA AUTORA

Todas las fotografías y textos que figuran en a continuación no son extraidos de otros blocs, son fruto de la creadora de éste bloc. Por lo que agradecería que si desean hacer uso de éste material me informaran de ello. Si desean ponerse en contacto pueden realizarlo en suspirosdeltiempo@gmail.com

Totes les fotografies i textos que figuren a continuació no són extrets d'altres blocs, són fruit de l'autora d'aquest bloc. Pel que agrairia que si volen fer ús d'aquest material em informaran d'això. Si voleu contactar podeu fer a suspirosdeltiempo@gmail.com


domingo, 15 de mayo de 2011

RESPETAR / RESPECTAR


Que hirientes tus palabras, que dolorosos tus hecho, has roto mi corazón hasta hacer quebrar mi alma, dañado mi persona haciéndome perder lo único que me mantiene en pie, deshaciendo el poco respeto que por mi tenía.
Pero tu puñal me ha dado fuerza, me has mostrado hasta que punto el dolor, el orgullo magullado, la ira del que todo le ha sido robado, la fuerza del que ha sido tirado hasta el mismo infierno… como todo ello me puede hacer crecer, porque yo valgo la pena y tú vas a aprender a apreciar lo que has llegado a destrozar.



Que feridores les teves paraules, que dolorosos els teus fet, has trencat el meu cor fins a fer fallir la meva ànima, danyat la meva persona fent-me perdre l'única cosa que em manté en peus, desfent el poc respecte que pel mi tenia.
Però el teu punyal m'ha donat força, m'has mostrat fins que punt el dolor, l'orgull magolat, la ira del que tot li ha estat robat, la força del que ha estat tirat fins al mateix infern… com tot això em pot fer créixer, perquè jo valc la pena i tu vas a aprendre a apreciar el que has arribat a destrossar.



No hay comentarios: