NOTA DE LA AUTORA

Todas las fotografías y textos que figuran en a continuación no son extraidos de otros blocs, son fruto de la creadora de éste bloc. Por lo que agradecería que si desean hacer uso de éste material me informaran de ello. Si desean ponerse en contacto pueden realizarlo en suspirosdeltiempo@gmail.com

Totes les fotografies i textos que figuren a continuació no són extrets d'altres blocs, són fruit de l'autora d'aquest bloc. Pel que agrairia que si volen fer ús d'aquest material em informaran d'això. Si voleu contactar podeu fer a suspirosdeltiempo@gmail.com


martes, 26 de abril de 2011

¿VIENES? / VENS?


El sol se hallaba en la cumbre, acariciando suavemente mi rostro. Mis ojos contemplaban el horizonte mientras mi mente se perdía entre sueños.
Soñé que te podía regalar un mundo perfecto, en el que el dolor se convirtiera en nubes de algodón, tan dulces que no existiera herida que no cicatrizase. Un mundo en el que la vida sería un río de eterno fluido, donde las cascadas estarían llenas de fuerza, de sensibilidad, de cariño… de amor. Un mundo en el que no exista lo imposible, sólo aquello que aun no se ha conseguido. Un mundo en el que no se deba decir jamás “lo siento”, en el que caerse sea por la alegría de levantarse y llorar una muestra de la risa y la felicidad.
Fue tan sólo un segundo, un simple parpadeo, un instante apenas perceptible, pero en mi sueño ese mundo era tuyo y lograba llevarte hasta él. Yo quiero alcanzarlo, tocarlo, saborearlo… ¿vienes?



El sol es trobava en el cim, acariciant suaument el meu rostre. Els meus ulls contemplaven l'horitzó mentre la meva ment es perdia entre somnis.
Vaig somiar que et podia regalar un món perfecte, en el qual el dolor es convertís en núvols de cotó, tan dolços que no existís ferida que no cicatritzés. Un món en el qual la vida seria un riu d'etern fluid, on les cascades estarien plenes de força, de sensibilitat, d'afecte… d'amor. Un món en el qual no existeixi l'impossible, només allò que àdhuc no s'ha aconseguit. Un món en el qual no s'hagi de dir mai “ho sento”, en el qual caure sigui per l'alegria d'aixecar-se i plorar una mostra del riure i la felicitat.
Va ser tan sols un segon, un simple parpalleig, un instant amb prou feines perceptible, però en el meu somni aquest món era teu i aconseguia portar-te fins a ell. Jo vull aconseguir-ho, tocar-ho, assaborir-ho… véns?



No hay comentarios: