NOTA DE LA AUTORA

Todas las fotografías y textos que figuran en a continuación no son extraidos de otros blocs, son fruto de la creadora de éste bloc. Por lo que agradecería que si desean hacer uso de éste material me informaran de ello. Si desean ponerse en contacto pueden realizarlo en suspirosdeltiempo@gmail.com

Totes les fotografies i textos que figuren a continuació no són extrets d'altres blocs, són fruit de l'autora d'aquest bloc. Pel que agrairia que si volen fer ús d'aquest material em informaran d'això. Si voleu contactar podeu fer a suspirosdeltiempo@gmail.com


sábado, 30 de abril de 2011

OLVIDANDO OLVIDAR / OBLIDANT OBLIDAR


Quieres borrar de tu memoria aquello que jamás guardaste, dejar de querer lo que nunca amaste, difuminar de tu horizonte el paraíso que no dibujaste, limpiar de tu corazón a aquel a quien no se lo regalaste.
Sólo buscas el olvido de aquellos recuerdos que no forjaste, mientras crees poseer los motivos para romper la cadena cuyos eslabones no uniste, salirte del camino que tus pies no pisaron, despejar el cielo que tú llenaste de nubes.
Es tan grande tu esfuerzo por lograr el olvido, que te has olvidado de olvidar.



Vols esborrar de la teva memòria allò que mai vas guardar, deixar de voler el que mai vas estimar, difuminar del teu horitzó el paradís que no vas dibuixar, netejar del teu cor a aquell a qui no l'hi vas regalar.
Només busques l'oblit d'aquells records que no vas forjar, mentre creïs posseir els motius per trencar la cadena les baules de la qual no vas unir, sortir-te del camí que els teus peus no van trepitjar, buidar el cel que tu vas omplir de núvols.
És tan gran el teu esforç per aconseguir l'oblit, que t'has oblidat d'oblidar.



No hay comentarios: