NOTA DE LA AUTORA

Todas las fotografías y textos que figuran en a continuación no son extraidos de otros blocs, son fruto de la creadora de éste bloc. Por lo que agradecería que si desean hacer uso de éste material me informaran de ello. Si desean ponerse en contacto pueden realizarlo en suspirosdeltiempo@gmail.com

Totes les fotografies i textos que figuren a continuació no són extrets d'altres blocs, són fruit de l'autora d'aquest bloc. Pel que agrairia que si volen fer ús d'aquest material em informaran d'això. Si voleu contactar podeu fer a suspirosdeltiempo@gmail.com


jueves, 28 de abril de 2011

SÓLO UNA MASCOTA? / NOMÉS UNA MASCOTA?

Cuando la felicidad besa mi corazón, aun avanzando con paso cansado y lentitud en mis movimientos, tú saltas de alegría a mí alrededor. Si la tristeza abraza todo mi ser, incluso antes de que las lágrimas asomen en mis ojos, tú acercas tu cuerpo al mío hasta fundirte en mis pies y lloras mi agonía. En los días en los que el dolor asfixia mi pulmones, tú sombra se disuelve en la mía, haciendo de nuestros caminos uno sólo… ¿Puede existir todavía alguien que crea que eres sólo una mascota?

Quan la felicitat besa el meu cor, àdhuc avançant amb pas cansat i lentitud en els meus moviments, tu saltes d'alegria a mi al voltant. Si la tristesa abraça tot la meva ser, fins i tot abans que les llàgrimes apuntin en els meus ulls, tu apropes el teu cos al meu fins a fondre't en els meus peus i plores la meva agonia. En els dies en els quals el dolor asfixia el meu pulmons, tu ombra es dissol en la meva, fent dels nostres camins un només… Pot existir encara algú que crea que ets només una mascota?



No hay comentarios: