NOTA DE LA AUTORA

Todas las fotografías y textos que figuran en a continuación no son extraidos de otros blocs, son fruto de la creadora de éste bloc. Por lo que agradecería que si desean hacer uso de éste material me informaran de ello. Si desean ponerse en contacto pueden realizarlo en suspirosdeltiempo@gmail.com

Totes les fotografies i textos que figuren a continuació no són extrets d'altres blocs, són fruit de l'autora d'aquest bloc. Pel que agrairia que si volen fer ús d'aquest material em informaran d'això. Si voleu contactar podeu fer a suspirosdeltiempo@gmail.com


martes, 19 de abril de 2011

INMORTAL


En la curva que dibuja tu sonrisa nace el sol cada mañana, del blanco de tus ojos se alimenta la luna por las noches, en las ondas de tu pelo alza la brisa sus sueños y en tus manos la artesanía forjó su historia.
He grabado en mi memoria hasta el más leve movimiento, hasta el más pequeño rasgo. He pintado en mi corazón la vida de tu rostro, para inmortalizar en todo mi ser el amor que hoy te tengo.
Que ni el tiempo rompa lo que hoy me embarga, que las lágrimas jamás borren el cuadro te tu rostro, que el viento no convierta en borrones una vida llena de intensos momentos.
En la corba que dibuixa el teu somriure neix el sol cada matí, del blanc dels teus ulls s'alimenta la lluna a les nits, en les ones del teu pèl alça la brisa els seus somnis i a les teves mans l'artesania va forjar la seva història.
He gravat en la meva memòria fins al més lleu moviment, fins al més petit tret. He pintat en el meu cor la vida del teu rostre, per immortalitzar en tot el meu ser l'amor que avui et tinc.
Que ni el temps trenqui el que avui m'embarga, que les llàgrimes mai esborrin el quadre te'l teu rostre, que el vent no converteixi en esborralls una vida plena d'intensos moments.




No hay comentarios: