NOTA DE LA AUTORA

Todas las fotografías y textos que figuran en a continuación no son extraidos de otros blocs, son fruto de la creadora de éste bloc. Por lo que agradecería que si desean hacer uso de éste material me informaran de ello. Si desean ponerse en contacto pueden realizarlo en suspirosdeltiempo@gmail.com

Totes les fotografies i textos que figuren a continuació no són extrets d'altres blocs, són fruit de l'autora d'aquest bloc. Pel que agrairia que si volen fer ús d'aquest material em informaran d'això. Si voleu contactar podeu fer a suspirosdeltiempo@gmail.com


miércoles, 20 de abril de 2011

GRANDE / GRAN


A tu lado me hago grande, no hay problema que no venza ni nube que me ensombrezca, no existe grito que me ensordezca ni silencio que me hunda, no hay pasado que no enseñe ni futuro que no luzca.
Junto a ti no hay mundo que no desee descubrir, ni paraíso que no sueñe en conquistar, no existe sombra tan extensa que no me permita ver el sol, ni tormenta tan dañina que no me permita salir, no hay dolor que no tenga cura, ni herida sin sutura.
Eres el mejor maestro, aquel compañero que nunca falla, el amigo que siempre está, la persona que logra que encuentre entre las lágrimas un lugar soleado hacia el que caminar.



Al teu costat em faig gran, no hi ha problema que no venci ni núvol que m'aombri, no existeix crit que m'ensordeixi ni silenci que m'enfonsi, no hi ha passat que no ensenyi ni futur que no llueixi.
Al costat de tu no hi ha món que no desitgi descobrir, ni paradís que no somiï a conquistar, no existeix ombra tan extensa que no em permeti veure el sol, ni tempesta tan nociva que no em permeti sortir, no hi ha dolor que no tingui guareix, ni ferida sense sutura.
Ets el millor mestre, aquell company que mai falla, l'amic que sempre està, la persona que aconsegueix que trobi entre les llàgrimes un lloc assolellat cap al qual caminar.




No hay comentarios: