NOTA DE LA AUTORA

Todas las fotografías y textos que figuran en a continuación no son extraidos de otros blocs, son fruto de la creadora de éste bloc. Por lo que agradecería que si desean hacer uso de éste material me informaran de ello. Si desean ponerse en contacto pueden realizarlo en suspirosdeltiempo@gmail.com

Totes les fotografies i textos que figuren a continuació no són extrets d'altres blocs, són fruit de l'autora d'aquest bloc. Pel que agrairia que si volen fer ús d'aquest material em informaran d'això. Si voleu contactar podeu fer a suspirosdeltiempo@gmail.com


jueves, 14 de abril de 2011

ENLAZADO / ENLLAÇAT


He enredado mis dedos en el horizonte, dejando que las nubes acaricien mis manos, tocando el cielo, volando en ilusiones.
He enlazado mis palabras en discursos banales, construyendo ideas en donde el vacío reinaba, llenando de acordes el mayor de los silencios.
He difuminado la pasión en el arco iris, ofreciendo un puente a la presa imaginación, para alcanzar el mundo de la fantasía y en el sembrar de fuerza todo lo que me rodea.
He unido mis sueños al infinito universo, llenando de estrellas el firmamento, postrando en cada una de ellas la luz de la vida.
Pero todo ello sería imposible sin tu presencia. Como tocar el horizonte si la ilusión de contemplarlo es una utopía, como gritar palabras cuando el susurro de la soledad ensordece mi alma, como pintar un arco iris si la lluvia no cesa en mis ojos, como contemplar las estrellas si la oscuridad planea sobre mí…


He embullat els meus dits en l'horitzó, deixant que els núvols acariciïn les meves mans, tocant el cel, volant en il•lusions.
He enllaçat les meves paraules en discursos banals, construint idees on el buit regnava, omplint de concordes el major dels silencis.
He difuminat la passió en l'arc de Sant Martí, oferint un pont a la presa imaginació, per aconseguir el món de la fantasia i en el sembrar de força tot el que m'envolta.
He unit els meus somnis a l'infinit univers, omplint d'estels el firmament, prostrant en cadascuna d'elles la llum de la vida.
Però tot això seria impossible sense la teva presència. Com tocar l'horitzó si la il•lusió de contemplar-ho és una utopia, com cridar paraules quan el murmuri de la solitud ensordeix la meva ànima, com pintar un arc de Sant Martí si la pluja no cessa en els meus ulls, com contemplar els estels si la foscor planeja sobre  mi…





1 comentario:

merike dijo...

Has escrit un llibre amb les fotos encara? Vull comprar:) Salutacions des de Hèlsinki!