NOTA DE LA AUTORA

Todas las fotografías y textos que figuran en a continuación no son extraidos de otros blocs, son fruto de la creadora de éste bloc. Por lo que agradecería que si desean hacer uso de éste material me informaran de ello. Si desean ponerse en contacto pueden realizarlo en suspirosdeltiempo@gmail.com

Totes les fotografies i textos que figuren a continuació no són extrets d'altres blocs, són fruit de l'autora d'aquest bloc. Pel que agrairia que si volen fer ús d'aquest material em informaran d'això. Si voleu contactar podeu fer a suspirosdeltiempo@gmail.com


viernes, 7 de enero de 2011

SED / SET


Es la sed de tu presencia la que me hace tornarme oscuridad para vivir en tu sombra, la sed de tus conocimientos la que me obliga a ser la eterna alumna, la sed de tu luz la que me lleva a alojarme en el filo del rayo para estar cerca de ti y la de tu aroma la que me convierte en brisa para envolverte.
Sólo con tu mirada sacias la sed de una salina, con tu blanca sonrisa llenas el desierto del azul del océano, con el suave tacto de tu mano al tocar la mía la que sacia mi corazón con el mismo cielo.


És la set de la teva presència la que em fa tornar-me foscor per viure en la teva ombra, la set dels teus coneixements la que m'obliga a ser l'eterna alumna, la set de la teva llum la que em porta a allotjar-me en el tall del raig per estar prop de tu i la de la teva aroma la que em converteix en brisa per embolicar-te.
Només amb la teva mirada sadolles la set d'una salina, amb el teu blanc somriure plenes el desert del blau de l'oceà, amb el suau tacte de la teva mà en tocar la meva la que sadolla el meu cor amb el mateix cel.



No hay comentarios: