NOTA DE LA AUTORA

Todas las fotografías y textos que figuran en a continuación no son extraidos de otros blocs, son fruto de la creadora de éste bloc. Por lo que agradecería que si desean hacer uso de éste material me informaran de ello. Si desean ponerse en contacto pueden realizarlo en suspirosdeltiempo@gmail.com

Totes les fotografies i textos que figuren a continuació no són extrets d'altres blocs, són fruit de l'autora d'aquest bloc. Pel que agrairia que si volen fer ús d'aquest material em informaran d'això. Si voleu contactar podeu fer a suspirosdeltiempo@gmail.com


martes, 4 de enero de 2011

OLVIDANDO / OBLIDANT


Aun te encuentras junto a mi, pero tu esencia se ha marchitado, esa fragancia que me tenía cautivada, que celosa me había atrapado en tus redes se está difuminando, dejando en el aire la limpieza de la ausencia. Todavía crees ignorarme, cuando en realidad es mi deseo el que se está esfumando, me has dañado, has tenido poder sobre mi voluntad, has hecho de mi vida el infierno de la ignorancia, pero ahora soy yo la que te está olvidando, la que a pesar de tenerte tan cerca que tu aliento me alcanza, ha decidido que ya eres pasado en mi vida. Puedes quedarte, llorarme, suplicarme, rezarme… que en estos momentos ya eres pasado en mi vida.

Àdhuc et trobes al costat del meu, però la teva essència s'ha marcit, aquesta fragància que em tenia captivada, que gelosa m'havia atrapat a les teves xarxes s'està difuminant, deixant en l'aire la neteja de l'absència. Encara creïs ignorar-me, quan en realitat és el meu desig el que s'està esfumant, m'has danyat, has tingut poder sobre la meva voluntat, has fet de la meva vida l'infern de la ignorància, però ara sóc jo la que t'està oblidant, la que malgrat tenir-te tan a prop que el teu alè m'aconsegueix, ha decidit que ja ets passat en la meva vida. Pots quedar-te, plorar-me, suplicar-me, resar-me… que en aquests moments ja ets passat en la meva vida.



No hay comentarios: