NOTA DE LA AUTORA

Todas las fotografías y textos que figuran en a continuación no son extraidos de otros blocs, son fruto de la creadora de éste bloc. Por lo que agradecería que si desean hacer uso de éste material me informaran de ello. Si desean ponerse en contacto pueden realizarlo en suspirosdeltiempo@gmail.com

Totes les fotografies i textos que figuren a continuació no són extrets d'altres blocs, són fruit de l'autora d'aquest bloc. Pel que agrairia que si volen fer ús d'aquest material em informaran d'això. Si voleu contactar podeu fer a suspirosdeltiempo@gmail.com


domingo, 2 de enero de 2011

PROSPERIDAD / PROSPERITAT


Bello horizonte que me ofreces una infinidad de posibilidades, déjame aceptar los tesoros que me ocultas. Infinito de ilusiones, concédeme el don de cumplir los sueños que en la vigilia me cautivan. Paraíso de esperanzas, permíteme que haga mías las fragancias que tus pétalos lanzan al viento. Alfombra de proyectos, no pierdas en los pasos que te acarician el deseo de un futuro lleno de ilusión. Año que ahora me esperas, pinta todos tus días de felicidad y dibuja en mi la posibilidad de saber encontrarla.

Bell horitzó que m'ofereixes una infinitat de possibilitats, deixa'm acceptar els tresors que m'ocultes. Infinit d'il•lusions, concedeix-me el do de complir els somnis que en la vigília em captiven. Paradís d'esperances, permet-me que faci meves les fragàncies que els teus pètals llancen al vent. Catifa de projectes, no perdis en els passos que t'acaricien el desig d'un futur ple d'il•lusió. Any que ara m'esperes, pinta tots els teus dies de felicitat i dibuixa en la meva la possibilitat de saber trobar-la.



No hay comentarios: