NOTA DE LA AUTORA

Todas las fotografías y textos que figuran en a continuación no son extraidos de otros blocs, son fruto de la creadora de éste bloc. Por lo que agradecería que si desean hacer uso de éste material me informaran de ello. Si desean ponerse en contacto pueden realizarlo en suspirosdeltiempo@gmail.com

Totes les fotografies i textos que figuren a continuació no són extrets d'altres blocs, són fruit de l'autora d'aquest bloc. Pel que agrairia que si volen fer ús d'aquest material em informaran d'això. Si voleu contactar podeu fer a suspirosdeltiempo@gmail.com


martes, 16 de noviembre de 2010

VIVIR / VIURE


Dicen que fue larga la espera, que 9 meses son mucho tiempos, que ya entonces era traviesa y que cuando me decidí a llegar a tú pasé por el pasillo a toda velocidad. Tenía prisa para conocerte y cada día me alegro más, eres luz y esperanza, color e ilusión, eres el mejor regalo que podía recibir. A pasado ya un poco de tiempo y junto a tú he aprendido a reír, a disfrutar de los pequeños detalles que me das, a valorar y saborear cada uno de tus segundos y aunque a veces no lo parezca, que bello es vivir!




Diuen que va ser llarga l'espera, que 9 mesos són molt temps, que ja llavors era entremaliada i que quan em vaig decidir a arribar a tu vaig passar pel passadís a tota velocitat. Tenia pressa per conèixer-te i cada dia m'alegro més, ets llum i esperança, color i il·lusió, ets el millor regal que podia rebre. A passat ja una mica de temps i al costat de tu he après a riure, a gaudir dels petits detalls que em dónes, a valorar i assaborir cadascun dels teus segons i encara que de vegades no ho sembli, que bell és viure!

No hay comentarios: