NOTA DE LA AUTORA

Todas las fotografías y textos que figuran en a continuación no son extraidos de otros blocs, son fruto de la creadora de éste bloc. Por lo que agradecería que si desean hacer uso de éste material me informaran de ello. Si desean ponerse en contacto pueden realizarlo en suspirosdeltiempo@gmail.com

Totes les fotografies i textos que figuren a continuació no són extrets d'altres blocs, són fruit de l'autora d'aquest bloc. Pel que agrairia que si volen fer ús d'aquest material em informaran d'això. Si voleu contactar podeu fer a suspirosdeltiempo@gmail.com


miércoles, 17 de noviembre de 2010

DUERMO / DORMO


El cansancio invade mi cuerpo mientras el sueño se apodera lentamente de mis ojos, deslizándome entre las sábanas hasta que morfeo domina mi vida. Noto el suave tacto del otoño abrazándome, el olor de la húmeda tierra que me rodea y la ligera brisa que me mueve, como el sol calienta el ambiente y el ocre que me rodea tiñe de serenidad mi descanso, duermo y sueño con que la paz y la felicidad que en estos momentos me acuna alcancen el alba para regalarme un día lleno de luz y esperanza.

El cansament envaeix el meu cos mentre el somni s'apodera lentament dels meus ulls, lliscant-me entre els llençols fins que morfeo domina la meva vida. Noto el suau tacte de la tardor abraçant-me, l'olor de la humida terra que m'envolta i la lleugera brisa que em mou, com el sol escalfa l'ambient i l'ocre que m'envolta tenyeix de serenitat el meu descans, dormo i somni amb que la pau i la felicitat que en aquests moments em bressola aconsegueixin l'alba per regalar-me un dia ple de llum i esperança.


No hay comentarios: