NOTA DE LA AUTORA

Todas las fotografías y textos que figuran en a continuación no son extraidos de otros blocs, son fruto de la creadora de éste bloc. Por lo que agradecería que si desean hacer uso de éste material me informaran de ello. Si desean ponerse en contacto pueden realizarlo en suspirosdeltiempo@gmail.com

Totes les fotografies i textos que figuren a continuació no són extrets d'altres blocs, són fruit de l'autora d'aquest bloc. Pel que agrairia que si volen fer ús d'aquest material em informaran d'això. Si voleu contactar podeu fer a suspirosdeltiempo@gmail.com


lunes, 22 de noviembre de 2010

OLVIDO / OBLIT


Déjame paladear el olvido, saborear la sal de mis lágrimas en el dulce horizonte de un futuro sembrado de mil sueños dispuestos a florecer ante mis ojos.
Permíteme besar la brisa que el mar trae a mi rostro, hasta llenar mis pulmones de esas nubes cargadas de esperanza que en cualquier momento descargarán sobre mi tierra con la fuerza del que ha aprendido a ser feliz.
Otórgame el vuelo del ave que suspendido en el cielo recorre el mundo más allá de guerras, duelos y promesas incumplidas, hasta llegar a conquistar un nuevo mundo que poner a tus pies.


Deixa'm paladejar l'oblit, assaborir la sal de les meves llàgrimes en el dolç horitzó d'un futur sembrat de mil somnis disposats a florir davant els meus ulls.
Permet-me besar la brisa que el mar porta al meu rostre, fins a omplir els meus pulmons d'aquests núvols carregats d'esperança que en qualsevol moment descarregaran sobre la meva terra amb la força del que ha après a ser feliç.
Atorga'm el vol de l'au que suspès en el cel recorre el món més enllà de guerres, duels i promeses incomplides, fins a arribar a conquistar un nou món que posar als teus peus.




No hay comentarios: