NOTA DE LA AUTORA

Todas las fotografías y textos que figuran en a continuación no son extraidos de otros blocs, son fruto de la creadora de éste bloc. Por lo que agradecería que si desean hacer uso de éste material me informaran de ello. Si desean ponerse en contacto pueden realizarlo en suspirosdeltiempo@gmail.com

Totes les fotografies i textos que figuren a continuació no són extrets d'altres blocs, són fruit de l'autora d'aquest bloc. Pel que agrairia que si volen fer ús d'aquest material em informaran d'això. Si voleu contactar podeu fer a suspirosdeltiempo@gmail.com


sábado, 27 de noviembre de 2010

EL VUELO / EL VOL


He visto a un ave alzar el vuelo y he deseado ser sus plumas, he cerrado los ojos, dejándome llevar por la suave caricia del aire que desplazaba con sus delicados movimientos, mi rostro podía adivinar sus formas y mis manos dejar libre el cielo para la danza.
En mis oídos sonaba, como la más bella melodía, el susurro de sus alas abrazando el vacío. La fragancia de la naturaleza llenaba todo mi ser de la serenidad que sólo una madre es capaz de regalar. Mi boca conoció la mayor gama de sabores que el buen gusto es capaz de otorgar. Y aun con los ojos cerrados vi lo que era volar.

He vist un au alçar el vol i he desitjat ser les seves plomes, he tancat els ulls, deixant-me portar per la suau carícia de l'aire que desplaçava amb els seus delicats moviments, el meu rostre podia endevinar les seves formes i les meves mans deixar lliure el cel per a la dansa.
En les meves oïdes sonava, com la més bella melodia, el murmuri de les seves ales abraçant el buit. La fragància de la naturalesa omplia tot la meva ser de la serenitat que només una mare és capaç de regalar. La meva boca va conèixer la major gamma de sabors que el bon gust és capaç d'atorgar. I àdhuc amb els ulls tancats vaig veure el que era volar.

No hay comentarios: