NOTA DE LA AUTORA

Todas las fotografías y textos que figuran en a continuación no son extraidos de otros blocs, son fruto de la creadora de éste bloc. Por lo que agradecería que si desean hacer uso de éste material me informaran de ello. Si desean ponerse en contacto pueden realizarlo en suspirosdeltiempo@gmail.com

Totes les fotografies i textos que figuren a continuació no són extrets d'altres blocs, són fruit de l'autora d'aquest bloc. Pel que agrairia que si volen fer ús d'aquest material em informaran d'això. Si voleu contactar podeu fer a suspirosdeltiempo@gmail.com


domingo, 21 de noviembre de 2010

MIEDO, DESTINO, AMOR / POR, DESTÍ, AMOR



Le dijo el miedo al amor; "yo paralizaré tus manos, enmudeceré tus labios y provocaré que ese mar de dudas se convierta en un océano de incertidumbre, hasta lograr que la locura te hunda en tus propias lágrimas al no alcanzar el paraíso con el que sueñas"
Le dijo el destino al amor; "Yo te daré la paciencia del pescador y la constancia de las olas, te ofreceré mil horizontes en los que navegar y un velero en el que soñar, te regalaré los días de la eternidad hasta lograr que el Edén te abra sus puertas"
Y dijo el amor; "Firme miedo, a ti te debo la grandeza del premio logrado, el sabor del plato esperado, la suavidad de terciopelo que la capa del tiempo tendió a mis pies. Adorado destino, tuyo es mi presente y en tus manos se encuentra mi futuro, a ti confío mis anhelos y entrego mis esperanza, sólo tuya es mi historia. Es por eso amados mis que en mi corazón siempre tendréis un lugar especial, ya que me habéis permitido saber lo que es amar"



Li va dir la por a l'amor; "jo paralitzaré les teves mans, emmudiré els teus llavis i provocaré que aquest mar de dubtes es converteixi en un oceà d'incertesa, fins a aconseguir que la bogeria t'enfonsi en les teves pròpies llàgrimes al no aconseguir el paradís amb el qual somies"
Li va dir Ela destí a l'amor; "Jo et donaré la paciència del pescador i la constància de les ones, t'oferiré mil horitzons en els quals navegar i un veler en el qual somiar, et regalaré els dies de l'eternitat fins a aconseguir que el Edén t'obri les seves portes"
I va dir l'amor; "Ferma por, a tu et dec la grandesa del premi assolit, el sabor del plat esperat, la suavitat de vellut que la capa del temps va tendir als meus peus. Adorat destí, teu és el meu present i a les teves mans es troba el meu futur, a tu confio els meus anhels i lliuro les meves esperança, només teva és la meva història. És per això estimats els meus que en el meu cor sempre tindreu un lloc especial, ja que m'heu permès saber el que és estimar"



No hay comentarios: