NOTA DE LA AUTORA

Todas las fotografías y textos que figuran en a continuación no son extraidos de otros blocs, son fruto de la creadora de éste bloc. Por lo que agradecería que si desean hacer uso de éste material me informaran de ello. Si desean ponerse en contacto pueden realizarlo en suspirosdeltiempo@gmail.com

Totes les fotografies i textos que figuren a continuació no són extrets d'altres blocs, són fruit de l'autora d'aquest bloc. Pel que agrairia que si volen fer ús d'aquest material em informaran d'això. Si voleu contactar podeu fer a suspirosdeltiempo@gmail.com


martes, 23 de noviembre de 2010

DESCONOZCO / DESCONEC



Desconozco que dios creó el amor, pero se que al conocerte entendí su creación, admiré sus detalles y me maravilla en cada milimetro de su imperfección.
Ignoro que hadas son las responsables de ese cosquilleo que siento con sólo pronunciar tu nombre, pero alabo la grandeza que me otorgan y las alas que ofrecen a mi consciente imaginación.
No han logrado mis ojos descubrir los rostros de los duendes que, aun en los sueños, trabajan para darles a mis día el tesoro de aquella felicidad que amanece en mi rostro y duerme entre mis brazo.


 
Desconec quín déu va crear l'amor, però es que al conèixer-te vaig entendre la seva creació, vaig admirar els seus detalls i em meravella en cada mil·limetro de la seva imperfecció.
Ignoro quines fades són les responsables d'aquest pessigolleig que sento amb només pronunciar el teu nom, però lloo la grandesa que m'atorguen i les ales que oferixen a la meva conscient imaginació.
No han assolit els meus ulls descobrir els rostres dels follets que, àdhuc en els somnis, treballen per a donar-los als meus dia el tresor d'aquella felicitat que clareja en el meu rostre i dorm entre els meus braç.

No hay comentarios: