NOTA DE LA AUTORA

Todas las fotografías y textos que figuran en a continuación no son extraidos de otros blocs, son fruto de la creadora de éste bloc. Por lo que agradecería que si desean hacer uso de éste material me informaran de ello. Si desean ponerse en contacto pueden realizarlo en suspirosdeltiempo@gmail.com

Totes les fotografies i textos que figuren a continuació no són extrets d'altres blocs, són fruit de l'autora d'aquest bloc. Pel que agrairia que si volen fer ús d'aquest material em informaran d'això. Si voleu contactar podeu fer a suspirosdeltiempo@gmail.com


sábado, 11 de septiembre de 2010

DIAMANTE / DIAMANT



En un mal momento, en uno de estos en los que la oscuridad ocultaba hasta mis lágrimas, en una de estas noches en las que el sol parece no llegar nunca, para llevar en sus brazos la luz del día, y por lo que me pareció sólo un instante, apareciste tú, tu sonrisa iluminó el lugar y tu mirada dio cielo al infinito, fue un saludo efímera pero me regaló un recuerdo eterno, una cuerda con la que elevarse cada vez que el destino juegue a los dados con mi corazón!

En un mal moment, en un d'aquests en els quals la foscor ocultava fins a les meves llàgrimes, en una d'aquestes nits en les quals el sol sembla no arribar mai, per a portar en els seus braços la llum del dia, i pel que em va semblar només un instant, vas aparèixer tu, el teu somriure va il·luminar el lloc i la teva mirada va donar cel a l'infinit, va ser una salutació efímera però em va regalar un record etern, una corda amb la qual elevar-me cada vegada que el destí jugui als daus amb el meu cor!

No hay comentarios: