NOTA DE LA AUTORA

Todas las fotografías y textos que figuran en a continuación no son extraidos de otros blocs, son fruto de la creadora de éste bloc. Por lo que agradecería que si desean hacer uso de éste material me informaran de ello. Si desean ponerse en contacto pueden realizarlo en suspirosdeltiempo@gmail.com

Totes les fotografies i textos que figuren a continuació no són extrets d'altres blocs, són fruit de l'autora d'aquest bloc. Pel que agrairia que si volen fer ús d'aquest material em informaran d'això. Si voleu contactar podeu fer a suspirosdeltiempo@gmail.com


viernes, 10 de septiembre de 2010

PARA TI / PER A TU


Cuando fui yo la que sentí el alma rota, y todo lo que me rodeaba blanco se volvía, tú estabas allí. Cuando mis ojos lloraban hasta que el dolor en ellos sus huellas dejaba, tus hombros me consolar. Sólo quiero que sepas que Manuel, Ericas, Yoyocua ... estamos contigo. Amistad significa llorar cuando el alma del otro se deshace, sangrar cuando el corazón de tu amigo se rompe y callar cuando los oídos de esa persona necesita escuchar el silencio, Tú siempre has sido amiga!

Quan vaig ser jo la qual vaig sentir l'ànima trencada, i tot el que m'envoltava blanc es tornava, tu estaves allí. Quan els meus ulls ploraven fins que el dolor en ells les seves petjades deixava, les teves espatlles em van consolar. Només vull que sàpigues que Manuel, Ericas, Yoyocua... estem amb tu. Amistat significa plorar quan l'ànima de l'un altre es desfà, sagnar quan el cor del teu amic es trenca i callar quan les oïdes d'aquesta persona necessita escoltar el silenci, Tu sempre has estat amiga!


No hay comentarios: