NOTA DE LA AUTORA

Todas las fotografías y textos que figuran en a continuación no son extraidos de otros blocs, son fruto de la creadora de éste bloc. Por lo que agradecería que si desean hacer uso de éste material me informaran de ello. Si desean ponerse en contacto pueden realizarlo en suspirosdeltiempo@gmail.com

Totes les fotografies i textos que figuren a continuació no són extrets d'altres blocs, són fruit de l'autora d'aquest bloc. Pel que agrairia que si volen fer ús d'aquest material em informaran d'això. Si voleu contactar podeu fer a suspirosdeltiempo@gmail.com


martes, 7 de septiembre de 2010

OLFATO / OLFACTE



Si hay algo que no podría olvidar es tu perfume, como con sólo frotar el aire lo impregnaban de tu aroma, como volaba surcando el espacio hasta llegar a mí y grabar parte en mi memoria. Han pasado los años y cambiado los lugares pero sigo emocionante que me cada vez que huelo tu recuerdo!

Si hi ha alguna cosa que no podria oblidar és el teu perfum, com amb només fregar l'aire ho impregnaves del teu aroma, com volava solcant l'espai fins a arribar a mi i gravar-te en la meva memòria. Han passat els anys i canviat els llocs però segueixo emocionant-me cada vegada que oloro el teu record!

No hay comentarios: