NOTA DE LA AUTORA

Todas las fotografías y textos que figuran en a continuación no son extraidos de otros blocs, son fruto de la creadora de éste bloc. Por lo que agradecería que si desean hacer uso de éste material me informaran de ello. Si desean ponerse en contacto pueden realizarlo en suspirosdeltiempo@gmail.com

Totes les fotografies i textos que figuren a continuació no són extrets d'altres blocs, són fruit de l'autora d'aquest bloc. Pel que agrairia que si volen fer ús d'aquest material em informaran d'això. Si voleu contactar podeu fer a suspirosdeltiempo@gmail.com


jueves, 2 de septiembre de 2010

A CONTRALUZ / A CONTRALLUM


Me parecía mentira que a través de ti pudiera ver el mundo, era tu corazón la lente que me mostraba un arco iris de sonrisas y sueños y tus pétalos el pincel que pintaba en mi alma con los colores de la alegría y la esperanza. Me parecía imposible que la luz que me llegaba de ti pudiera ser tan generosa y altruista!

Em semblava mentida que a través de tu pogués veure el món, era el teu cor la lent que em mostrava un arc de Sant Martí de somriures i somnis i els teus pètals el pinzell que pintava en la meva ànima amb els colors de l'alegria i l'esperança. Em semblava impossible que la llum que m'arriba de tu pogués ser tan generosa i altruista!


No hay comentarios: