NOTA DE LA AUTORA

Todas las fotografías y textos que figuran en a continuación no son extraidos de otros blocs, son fruto de la creadora de éste bloc. Por lo que agradecería que si desean hacer uso de éste material me informaran de ello. Si desean ponerse en contacto pueden realizarlo en suspirosdeltiempo@gmail.com

Totes les fotografies i textos que figuren a continuació no són extrets d'altres blocs, són fruit de l'autora d'aquest bloc. Pel que agrairia que si volen fer ús d'aquest material em informaran d'això. Si voleu contactar podeu fer a suspirosdeltiempo@gmail.com


sábado, 4 de septiembre de 2010

AMIGOS / AMICS



Aún cuando la oscuridad sea tan intensa y pueda sentir su frío penetrante en mis huesos, aunque caiga mil veces, me levantaré mil una, la fuerza de mi corazón me dará la luz y el calor para romper la oscuridad y el frío. Si la adversidad llama a mi puerta dejaré que la razón entre por la ventana, si la soledad inunda mi mundo el barco de la amistad navegará próximo a mí. Por que sea lo que sea el problema sé que sobreviviré con la constancia personal y el apoyo de todos aquellos que de verdad me quieren.

Encara quan la foscor sigui tan intensa i pugui sentir el seu fred penetrant en els meus ossos, encara que caigui mil vegades, m'aixecaré mil una, la força del meu cor em donarà la llum i la calor per a trencar la foscor i el fred. Si l'adversitat crida a la meva porta deixaré que la raó entre per la finestra, si la solitud inunda el meu món el vaixell de l'amistat navegarà pròxim a mi. Per que sigui el que sigui el problema sé que sobreviuré amb la constància personal i el suport de tots aquells que de debò m'estimen.


No hay comentarios: