NOTA DE LA AUTORA

Todas las fotografías y textos que figuran en a continuación no son extraidos de otros blocs, son fruto de la creadora de éste bloc. Por lo que agradecería que si desean hacer uso de éste material me informaran de ello. Si desean ponerse en contacto pueden realizarlo en suspirosdeltiempo@gmail.com

Totes les fotografies i textos que figuren a continuació no són extrets d'altres blocs, són fruit de l'autora d'aquest bloc. Pel que agrairia que si volen fer ús d'aquest material em informaran d'això. Si voleu contactar podeu fer a suspirosdeltiempo@gmail.com


lunes, 30 de agosto de 2010

SI AMAR... / SI ESTIMAR...


Si amar es equivocarse, pasaría la vida entera equivocándome, pero quisiera que fuera a tu lado, que mi lluvia sólo la provoquen las nubes que crea tu distancia, pero que después de ella siempre brille el sol de tu amor, que mi dolor sólo lo cause el exceso de amor que desborda mi corazón con tan solo pensar en tu nombre. Y que el día que el ave de la eternidad se ponga sobre nuestras manos eleve nuestras almas como una sola!

Si estimar és equivocar-se, passaria la vida sencera equivocant-me, però volgués que fos al teu costat, que la meva pluja només la provoquin els núvols que crea la teva distància, però que després d'ella sempre brilli el sol del teu amor, que el meu dolor només ho causi l'excés d'amor que desborda el meu cor només pensar en el teu nom. I que el dia que l'au de l'eternitat es posi sobre les nostres mans elevi nostres ànimes com una sola!

No hay comentarios: