NOTA DE LA AUTORA

Todas las fotografías y textos que figuran en a continuación no son extraidos de otros blocs, son fruto de la creadora de éste bloc. Por lo que agradecería que si desean hacer uso de éste material me informaran de ello. Si desean ponerse en contacto pueden realizarlo en suspirosdeltiempo@gmail.com

Totes les fotografies i textos que figuren a continuació no són extrets d'altres blocs, són fruit de l'autora d'aquest bloc. Pel que agrairia que si volen fer ús d'aquest material em informaran d'això. Si voleu contactar podeu fer a suspirosdeltiempo@gmail.com


martes, 31 de agosto de 2010

GARDENIA


Quise acoger en mi corazón el rocío de la noche para tener en mi interior las lágrimas que tus estrellas dejaron caer.
Por el solo de tus días mi color tomé porque en él tu luz acariciara mis suaves pétalos.
A la luna de tus noches quise parecerme para ver en tu mirada, aunque sólo fuera por un instante, el amor que por ella sientes.

Vaig Voler acollir en el meu cor la rosada de la nit per tenir en el meu interior les llàgrimes que les teves estrelles van deixar caure.
Pel sol dels teus dies el meu color vaig prendre perquè en ell la teva llum acariciés els meus suaus pètals.
A la lluna de les teves nits vaig voler semblar-me per veure en la teva mirada, encara que només fos per un instant, l'amor que per ella sents.

No hay comentarios: