NOTA DE LA AUTORA

Todas las fotografías y textos que figuran en a continuación no son extraidos de otros blocs, son fruto de la creadora de éste bloc. Por lo que agradecería que si desean hacer uso de éste material me informaran de ello. Si desean ponerse en contacto pueden realizarlo en suspirosdeltiempo@gmail.com

Totes les fotografies i textos que figuren a continuació no són extrets d'altres blocs, són fruit de l'autora d'aquest bloc. Pel que agrairia que si volen fer ús d'aquest material em informaran d'això. Si voleu contactar podeu fer a suspirosdeltiempo@gmail.com


jueves, 19 de agosto de 2010

LA LINTERNA / LA LLANTERNA


Hace muchos años, mucho antes que ninguno de nosotros existiera, vivía un hada a la que llamaban Petunia, esta hada cuidaba de una niña llamada Nut, bella como ninguna y rodeada de todo el amor al que puede aspirar un persona, pero Nut siempre siempre tenía una mirada triste, apagada, y en su sonrisa nunca brillaba la luna.
Un día el hada le preguntó cual era el motivo de su tristeza, del por que su alma nunca mostraba que su corazón guardaba. Nut le explicó que a pesar de que todo a su alrededor era belleza y amor, ella sólo sabía recordar aquellas cosas que en el pasado la hicieron mal, que cada vez eran mayores y las podía contener menos, en sus mejillas se dibujó una lágrima que triste y solitaria bajaba hacia su largo cuello.
El hada se mantuvo callada y la dejó llorar, sólo la abrazó tanto tiempo como ella necesitó. A la mañana siguiente cuando Nut se despertó notó que había un objeto bajo la almohada, metió la mano y sacó una linterna de colores y una nota que decía:
"Ilumina la oscuridad de tus recuerdos hasta que tengan el color que tú les quieras dar, deja que el negro salga de ellos y disfruta toda la belleza de lo que ocurrió alrededor de ellos, todo recuerdo triste de la mano de uno más bonito, no lo dejes escapar! Este será mi último regalo ya que hoy ya tienes en tu mano la posibilidad de ser feliz, usala mucho, tanto como puedas, esta es la única manera de recargar la batería que hace que funcione la linterna. "


Fa molts anys, molt abans que cap de nosaltres existís, vivia una fada a la qual anomenaven Petúnia, aquesta fada tenia cura d'una nena anomenada Nut, bella com cap i envoltada de tot l'amor al que pot aspirar una persona, però Nut sempre sempre tenia una mirada trista, apagada, i en el seu somriure mai brillava la lluna.







Un dia la fada li va preguntar quin era el motiu de la seva tristesa, del perquè la seva ànima mai mostrava que el seu cor guardava. Nut li va explicar que malgrat que tot al seu voltant era bellesa i amor, ella només sabia recordar aquelles coses que en el passat la van fer malament, que cada vegada eren més grans i les podia contenir menys, en les seves galtes es va dibuixar una llàgrima que trist i solitària baixava cap al seu llarg coll.
La fada es va mantenir callada i la va deixar plorar, només la va abraçar tant de temps com ella va necessitar. L'endemà quan Nut es va despertar va notar que hi havia un objecte sota el coixí, va ficar la mà i va treure una llanterna de colors i una nota que deia:
"Il.lumina la foscor dels teus records fins que tinguin el color que tu els vulguis donar, deixa que el negre surti d'ells i gaudeix tota la bellesa del que va passar al voltant d'ells, tot record trist de la mà d'un més bonic, no el deixis escapar! Aquest serà el meu últim regal ja que avui ja tens a la teva mà la possibilitat de ser feliç, USAL molt, tant com puguis, aquesta és l'única manera de recarregar la bateria que fa que funcioni la llanterna. "

1 comentario:

nutnuts dijo...

petunia oh pentunia! que recuerdos!!
te voy a pedir derecho de imagen o algo por el estilo!!!

la foto preciosa y el texto tmb, tendrias que escribir un libro, yo, lo compraria seguro!!!

nuts!